מבט נהדר: שלומית גולדפינגר
במרכז התערוכה של גולדפינגר שני צילומי פורטרט מונוכרומטיים של האב והבת מהאלבום המשפחתי: שניהם מודפסים על סטריפים גדולי מימדים המחלקים את הפנים ומוצבים בחלל זה מול זה. שניהם עוברים תהליך של פירוק והרכבה מחדש באמצעות דגם שנלקח מדפי אלתר (חוברות צביעה נוסטלגיות שהיו מבוססות על דגמים), המשמש כשכבה נוספת מעל הצילום, משבש וחורץ את הדימוי, ממלא ומחסיר, מדגיש ומטשטש. השימוש בדגם מייצר מעין גריד קבוע של שמירה על גבולות והיצמדות אליהם. לצד אלו מציגה גולדפינגר סדרה המתמקדת בפירוק והרכבה של פני האב. ממול מוצגת סדרת ציורים עשויה צבעי זכוכית על נייר פרגמנט של חלקי גוף של הבת ולצידם המילה ״בחביון״ חצובה בתבנית שנוצרה מעיסת נייר עשויה מקרעי ארגזים. במרכז החלל ארגז קרטון עשוי קרעי שכבות מזמנים וממקומות שונים.
-
יומן: תמיר שפר, איילת שפר
אוצר: אריה ברקוביץ -
רקמה אורגנית: דניאל מנו-בלה ואמנים.ות
אוצר: אילן מויאל -
לתרגם חושך לשפת סימני האור: קבוצתית
אוצרת: דליה דנון -
הדרך לאן?: ליזה זברסקי
אוצרת: אינה ארואטי -
כעומק השלג: שרית לילה האס
אוצר: אריה ברקוביץ -
איש אדום: השי רוטמנש
אוצרת: דינה יקרסון -
בין פנים לחוץ – מסעה של אנסטסיה: אנסטסיה בן יעקב
אוצר: אפי וישניצקי - לוי , אריה ברקוביץ -
אנאמורפוזה: מהסופלהתחלה: ג'וזיאן ונונו
אוצרת: רבקה בקלש -
סביבה ביתית: אבי עזרא