
נפתחה ההרשמה לקורס קיץ ולקורס השנתי 2026-7 לליווי אמנים בסטודיו של רויטל בן-אשר פרץ
נפתחה ההרשמה לקורס קיץ ולקורס השנתי 2026-7 לליווי אמנים בסטודיו של רויטל בן-אשר פרץ
בית האמנים, ת"א
הסטודיו של רויטל בן-אשר פרץ פועל בבית האמנים בתל אביב-יפו משנת 2008 במתכונת של קבוצות קטנות, תוך מתן הנחיה המותאמת לצרכים ולשאיפות האישיות של אמנים פעילים וגם יוצרים בראשית דרכם.
התוכנית כוללת; למידה בסיסית וטכנית ברישום וציור, היכרות עם שפת האמנות העכשווית, מחקר, פיתוח חשיבה יצירתית ורעיונית, גיבוש קול ושפה ייחודית, הכנת גוף עבודות, ליווי אוצרותי, הצגת תערוכה בבית האמנים וחשיפה בשדה האמנות. בנוסף יתקיימו שיעורי מודל, הרצאות ומפגשים עם אמנים ואוצרים בתערוכות מרכזיות.
רויטל בן־אשר פרץ; יועצת ראש עיריית תל אביב-יפו לאמנות ותרבות, מובילת המדיניות לקידום זכויות האמן באיגוד האמנים בישראל, אוצרת עצמאית במוזיאונים.
עבודתו של האמן הפלסטי מתאפיינת בבדידות בין כתלי הסטודיו הפרטי. הקורס בבית האמנים משמש מקום מפגש מכיל ובונה ומהווה מרחב מאפשר להתבוננות, לדיונים, לסיעור מוחות קבוצתי, לחיפוש, להתנסות ולהגשמה אישית.
- קורס קיץ יתקיים בחודשים יולי-אוגוסט בימי חמישי, בין השעות 10:00-14:00
- הקורס השנתי יתקיים מאוקטובר 2026 ועד יוני 2027. הוא מונה 30 מפגשים, פעם בשבוע, בימי ראשון או חמישי, בין השעות 10:00-14:00 (חמש שעות אקדמאיות)
- לפרטים והרשמה: מייל: revitalb.a.p@gmail.com טלפון: 052-8798188





